BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






25 Kasım 2011 Cuma

Yumurtalı Patates Kızartması ile Domates Soslu Spagetti

bol domates soslu spagetti
sos için ben kışlık hazırladığım domates soslarından kullandım ama
yaklaşık 2 domates rendesi kadar geliyordur.
tencerede ısıttım 2 diş sarımsak bol nane ekledim ve spagetti ile karıştırdım.



patatesleri küp küp kesip kızarttım
ayrı bir kapta 1 yumurtayı çırptum kızarttığım patatesleri ayrı bir tencereye aldım
yağ eklemedim hiç patatesler kendi yağınla kalıyor çırptığım yumurtayı üzerine ekleyip pişirmeye devam ediyorum ve iyice karıştırıyorum. tuz karabiber pulbiber döküp karıştırmaya devam ediyorum
çok basit pratik ve çok lezzetli
eskiden beri bayılırım yumurtalı patates kızartmasına
mutlaka deneyin.. afiyet olsunn...

galeta unlu biber kızartması eşliğinde:D

mısırlı havuç salatası
havucu rendeledikten sonra tuzu ve mısırları ekledim
burda püf noktada bu galiba:D
salatalara tuzu en baştan eklersek o kadar lezzetli oluyor
sonra bol limon suyu ve nar ekşisi ilave ettim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder