BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






15 Şubat 2013 Cuma

Bu Truffle Başka Truffle

evet başlığımdan da anlaşılıcağı gibi her zaman yapıp ballandıra ballandıra defalarca tarifini verdiğim truffle den değil
daha önce denenmiş midir bilemiyorum ama akşam işten çıkıp eve gelirken bir ilham geldi ve markette aldım soluğu yapımı çok basit lezzeti browni tadında

işte malzemeler ve yapılışı:

1  paket kakaolu  baton kek
1 paket puding
1 su bardağı süt


yapılışı:

1- baton keki buzdolabı poşetine koyup un haline gelene kadar ezdim
bir tabak içinde de ufalayabilirsiniz fakat ben sıçrayıp etrafı kirletmesinden korktuğum için bu tekniği buldum.
2-bir bardak süt ile pudingi yaptım normal pudingten daha katı oldu süt oranı az olduğu için
3- ufaladığım kekleri pudingin içine atıp iyice karıştırdım ve buzdolabında yaklaşık 2 saat kadar dinlendirdim
4- buzdolabından çıkarttıktan sonra ceviz büyüklüğünde toplar yapıp truffle kağıtlarına yerleştirdim


isterseniz süslemek için hindistan ceviziyle 
ya da benmari usulu eritilmiş çikolatayla kakao ile süsleyebilirsiniz
benim zamanım dar olduğu için yarısını süsleyip yarısını süslemeden bıraktım :( 
afiyetler olsun








36 yorum:

  1. Çok pratik süper bir truflee olmuş canım..Ellerine sağlık..Ben bunu tatlı krizim tuttuğu her an yaparım:)Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. sağol canım. aslında sevgililer gününe pasta yapmak yakışırdı ama 1 saat içinde yetiştirmem mümkün olmadığı için en pratiğine kaçtım
    beğendiğine çok sevindim

    YanıtlaSil
  3. Guzel fikir canimuz istediginde hemen yapilabilir. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol nevinciğim.eve misafir mi gelicek hemen yapılır 5 dakikanı almıyor valla.

      Sil
  4. ellerine sağlık canım..
    mutlu hafta sonları..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Çok lezzetli görünüyor canım,bir de 2 saat bekletmek olmasaydı:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım toplanması için 2 saat beklettim
      istersen yarım saat bekletip de yapabilirsin ama eline yapışabiliyor

      Sil
  6. çok pratik lezzetli,truffle favorimdir benim,kahve yanında olmazsa olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kahveyle harika oluyor.
      ama ben en çok akşamları tv karşısında kolayla birlikte seviyorum kendilerini:D

      Sil
  7. Ellerıne saglık nefis olmuşlar hemde kolaycana.Yanında kahveyle harıka arkadaş oluyorlar.

    YanıtlaSil
  8. canım tatlı çekiyor diyenlere çok pratik bir tarif olmuş eline sağlık canım ,İnsanın aklına böyle zaten şıp diye gelir tarifler çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  9. canımmmmm bunlar ne güzel truflar ....nefis görünüyorlar ellerine sağlık ..hemencik alıyorum bir tanesini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. afiyet olsun canımcım:D
      çook teşekkür ederim bu güzel yorumun için

      Sil
  10. tam benlik ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. pratik ve güzel
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  12. Canım çokkk yoğunum bu aralar oğlum yanımda iş sonrası mutfaktan çıkamıyorum:)))Sağlık olsun ,bugün yorum bırakan dostlarıma ve kardeşlerime uğramak istedim,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gözün aydın derya ablacığım.
      çok teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  13. truffle deme ban açok fena oluyorum :)
    canım çekti :)
    canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. kakao ve cikolatalara asla hayir diyemem.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  15. Canım rabbim senden razi olsun ablanı bırakmadın.
    neden dicen o kadar dostum olduki maşallah kime gideceğimi şaşırır oldum.
    sen gelince zeynebimde vardı deyip hemen geliyorum
    şikayetim yok unutmadım kimseyi yetişemez oldum.
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    Asıl sohbete gelelelim ilham gelsinde böyle gelsin kuzum.
    Nede çok severim yanına çay ayyyyy hepiniz yakında olsanızda
    masa kursak sohbet etsek siz benim güllerimizsiniz.
    ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benimm ne güzel bir yorum bu böyle
      için ısındı resmen.
      çook teşekkür ederim

      Sil
  16. harika ve cok pratik ellerinize sağlık.. afiyet olsun.. sevgilerimle.. bloguma beklerim.. cigdemdengule.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle bloğuma hoşgeldiniz
      beğendiğinize sevindim
      çok teşekkürler

      Sil
  17. Merhaba,
    Çok pratik ve nefis gözüküyor ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ayşegül hanımcığım

      Sil