BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






27 Mart 2012 Salı

Zeytinyağlılar Serisi.. Zeytinyağlı Biber Dolması,Zeytinyağlı Patates Dolması,Zeytinyağlı Lahana Sarması

zeytinyağlı biber dolması nasıl yapılır zeytinyağlı patates dolması nasıl yapılır,zeytinyağlı lahana sarması nasıl yapılır,


buhafta zeytinyağlı haftası galiba bizim evde.
iç harcının tarifini daha önce vermiştim.hepsini aynı harç ile yaptım.
patatesler ile biberler birlikte pişti.
patatesleri soyup ortasını kaşık yardımı ile oydum ve içine harcı koydum üzerinede göz kararı su koyup ocağa aldım. ilk kez denedim tadı gayet güzeldi.kıymalısınında güzel olucağını düşünüyorum öylede denicem.
bu arada biber dolmasına siz limon sıkarmısınız ama bende bir arkadaşımdan duymuştum bu kez öyle denedim sanırım her zaman limonlu tercih edicem biber dolmasını bundan sonra
afiyetler olsun





4 yorum:

  1. hıııımmmıhh hepside nefis gözüküyor ellerine sağlık canım:))

    YanıtlaSil
  2. the cook sağol cnm
    emelciğim teşekkürler cnm sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık... çok güzel görünüyorlar: ) ben de beklerim sevgiler: )

    YanıtlaSil
  4. sağol cnm.çok teşk.ler.

    YanıtlaSil