BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






1 Kasım 2011 Salı

Damla Sakızlı Muhallebi



4 su bardağı süt
1 çay bardağı pirinç unu
1 çay bardağı şeker
yarım falım damla sakızı :D

bütün malzemeleri tencereye koyup tel çırpıcı ile sürekli çırparak kaynatıyoruz fokurdamaya başlayınca falım damla sakızını ilave ediyoruz servis cuplarına aldıktan sonra biraz soğutuyoruz
üzerine ceviz tarçın ve hindistancevizi ilave ediyoruz.
bu arada bence hiç vakit kaybetmeyin deneyin.çok lezzetli oldu
benim ilk muhallebimdi bu kadar lezzetli olcacağını bilseydim daha önce denerdim

1 yorum:

  1. bende cok sverim damla sakızını ne güzel bir lezzettir. ..tatlıya kahveye cok yakısıyor..Eminim harika olmuştur..Bne normal sakızla hiç denememiştim..bende denicem:))

    YanıtlaSil