BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






27 Kasım 2011 Pazar

Ispanaklı Börek

normalde ıspanağı fazla sevmesemde börekte vazgeçilmezimdir ıspanak.
fakat ne yazıkki dalgınlıkla fırının derecesini 200 e ayarlayıp sonrada çabuk farkedip kurtardığım böreklerim..
maz.
1 demet ıspanak 2 şeker 1 bulyon salça yağ 1 soğan
harcı için yoğurt
yufka ( size kalmış ben 2 yufkadan yaptım çift kat sardım)
1 yumurta sarısı çörekotu


soğanları az yağda kavurdum üzerine salça ıspanak şekeri bulyonu ekledim ve hiç tuz katmadım
çok hafif kavurdum suda koymadım

yoğurda isterseniz yağ,yumurta akı, koyabilirsiniz
ama ben çok yağlı sevmediğimden biraz su ekledim
yufkaları sigara böreği yapıcakmış gibi kestim önce yoğurt sonra ıspanak ekleyip sardım
üzerine yumurta sarısı sürdüm çörek otu ya da susam ne isterseniz serpebilirsiniz
sonrada 175 derece yeter aslında ama ben 200 de unutup sonra da hiç farketmediğim için birşey diyemiorum :D
175 derece önceden ısıtılmış fırında pişiriyoruz
zaten çok tutmaya gerek yok 10 15 dk yetio
afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder