BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






1 Kasım 2011 Salı

Bu Akşamın Menüsü Barbunya Pilaki & Bulgur Pilavı

bol havuçlu zeytinyağlı pilaki...



soğanlı bulgur pilavı
ahhh şu akşama ne pişirsem derdi var ya insanı baya zorluyor.
akşamdan ıslattığım barbunyaları ( kuru barbunya) ertesi güne yapabildim
keşke düdüklü tencereden korkmasaydım da daha çabuk pişirebilseydim.
yanına elbet pirinç pilavı daha güzel gider biliyorum ama bu konuda pek kendimi geliştiremedim ne yazık ki
inş.bir gün o da güzel olucak şimdi makarna ve bulgur pilavı ile idare ediyoruz.
bu arada bulgur pilavının içine yeşil biberide çok yakıştırıyorum ama bu sefer soğanlı yaptım..


bulgur pilavı için: sıvı yağın içine yarım soğan koyup kavuruyoruz
1 kaşık biber salçası ( çorba kaşığı) 1 kaşık domates salçasını ekleyip 1 adet bulyon koyuyoruz ve 1 buçuk bardak su koyup kaynatıyoruz.
su kaynarken 1 bardak bulguru yıkayıp kaynayan suya ekleyip suyunu çekmesini bekliyoruz.
bulyon eklediğimiz için tuz koymaya gerek görmüyorum.
çünkü baya tuzlu oluyor bulyonlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder