BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






1 Ekim 2012 Pazartesi

Kuskus Salatası

uzun zamandır aklımdaydı kuskus salatası yapmak
ama tek sorun benim kuskus yemeyişimdi
tüm cesaretimi topladım ve yaptım.aslında uzaklardan arkadaşım deniz'in tavsiyesi üzerine yaptım
gerçi söylediği epey zaman oldu ama ben ancak yapabildim
tadını beğendim ama ancak yoğurtlu deneyebildim
en kısa zamanda yoğurtsuz olarakta yapılacaklar listesine girdi

malzemeler yarım paket kuskus (makarna yapar gibi haşladım süzdüm)
1 su bardağına yakın yoğurt
2 tatlı kaşığı mayanoz
1 kavanoz hazır garnitür
mısır
isteğe göre kornişon turşu
tuz
pulbiber,1 diş sarımsak
tüm malzemeleri karıştırdım harika bir salata oldu
Afiyet olsun




18 yorum:

  1. Bu salata enfes gözüküyor.Muhakkak yapacağım.Ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Zeynepcim..nefis bir salata olmuş..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Salata güzel görünüyor,elinize sağlık..Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık canım:)Ben ne zaman kuskus yapsam birbirine yapışır;)Yoğurtlu çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım benim çok teşekkürler
      birbirine yapışmaması için kaynattığın suya makarmayı ya da erişteyi, kuskusu
      atmadan önce sıvı yağ koyabilirsin haşlarkende arada karıştırırsan hiç birbirine yapışmaz.pilav,şehriye,bulgur pilavı yaparkende karıştırıyorum arada ben tel tel olması için.

      Sil
  5. salata nefis görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. canım enfes görünüyor nası yemezsin böyle bir lezzeti :)
    ellerin dert görmesin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. canımcım çok teşekkür ederim
    yok yok yedim bu sefer :D

    YanıtlaSil
  8. ben severim kuskusu salatasını hiç denemmiştim eminim çok güzel olmştur elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk kez yedim beğendim
      güzel yorumunuz için çok teşekkürler

      Sil
  9. değişik bir salata türü insan hep aynı şeyleri yapınca farklı tarifler arıyor işte bunu arada yapabiliriz eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. katılıyorum valla değişik tatlar isteniliyor arada
      çok teşekkürler
      öpüyorum çok

      Sil
  10. Ben de çok severim. Makarna gibi değil de pilav gibi pişiririm. Salatası da ilginç ama şu sıralar benim için çok kalorili. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkürler ilhan bey
    benim için en iyi tarif bu şekilde oldu sanırım
    makarna gibi pişirilce pek sevemedim
    sanırım soslu makarnalara alışık olduğum için biraz yavan geldi.

    YanıtlaSil