BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






30 Ağustos 2012 Perşembe

Kış Hazırlıkları 2012-4

bugün dışarda çalışmasamda evde çalıştım didindim durdum.
almin için hazırlamam gereken kurabiyeler vardı onları hallettim kısmetse yarın teslim edicem badem kurabiye evinden   fotoğrafları görebilirsiniz.

sonracığıma kış hazırlıklarıma devam ettim
kışın kızartma yapmak için ayırdığım çarliston ve ince acı biberler vardı onları temizledim buzdolabı poşetlerine koydum.çok yapmadım zaten daha öncede koymuştum acı sivri biberlerden.

ayrıca kışın cacık yapmak için hazırladığım salatalıklar var.
ben cacık yaparken genelde minik doğranmış salatalığı tercih ediyorum.
tek seferlik olucağından az az koydum.
fakat hem buzdolabı poşetlerinden hem buzlukta yerden tasarruf etme açısından 1 poşeti ikiye bölüp kullandım resimde görüldüğü gibi minicik poşetler buzlukta yer kaplamadı.



9 yorum:

  1. o kış hazırlıkları tamam,afiyetle yenir inşallah.sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. her evde bu aralar faaliyetler var.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. mutfaktaki rüya inşallah canım Rabbim hepimize sağlıkla mutlulukla yemeyi nasip etsin.

    pembe kekik aynen canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hepimize kolay gelsin ,hazırlıklar büyük bir çoşkuyla başladı bakalım..

    YanıtlaSil
  5. amin nursen hanımcığım.hayırlısı ile yemek nasip olsun hepimize

    YanıtlaSil
  6. Oh negüzel herşeyden bol bol koymuşsunuz.Bendede bakalım ufaktan başladı minik hazırlıklar.Kolay gelsin.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bittermutfakta cnm sanada kolay gelsin
    çok fazla doldurmamaya çalışıyorum aslında
    yaptıklarımı azar azar tutup çeşidi bol tutuyorum
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. salatalık buzlukta bozulmuyor mu

    YanıtlaSil
  9. salatalık buzlukta bozulmuyor fakat çıkarıldığı gibi kullanılması gerek çözdürünce bozulma yapıyor

    YanıtlaSil