BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






12 Ağustos 2012 Pazar

İftar Davetim Ve Menüm

geçen cuma iftara misafirlerim vardı
perşembe gününden zeytinyağlı fasulyemi hazırladım
elimi oyalıcak şeyleri hallettim cuma günüde işten çıkıp hiç oyalanmadan eve varıp işe koyuldum
menüm
yayla çorbası
zeytinyağlı taze fasulye
sirkeli patlıcan( müge hanımın bloğundan buldum bu tarifi)
yoğurtlu semizotu
salata
közde biber
baharatlı zeytinyağı
tavuklu mantarlı sote( mantar yemiyorum diye misafirlerimi mahrum edecek değilim:))) )
etli pilav
irmik tatlısı

işte resimlerim
sirkeli patlıcanın, ,tatlımın tarifini ayrı ayrı postlarda vericem














ve son olarak çeyizim için kendi yaptığım peçete halkalarım
yemek takımımın peçetelerini kullanmak yerine kağıt peçete kullanmayı tercih ettim
çünkü kumaş peçeteleri ev ortamında kullanışlı bulmuyorum
hele ki çalışan bir bayan için hiçç kullanışlı bulmuyorum :D

13 yorum:

  1. Ellerine sağlık..çok güzel görünüyorlar. sunumu da çok beğendim.sofran çok şık.

    YanıtlaSil
  2. Zeynepcim ellerine sağlık,nefis bir sofra olmu..menün süper..afiyetler olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım sofra çok güzel...
    yemek tercihin süper tam benlik hafif ve lezzetli yemekler keza tatlıda ölee, yanii dicek yok masamıza:)

    YanıtlaSil
  4. Canım ellerine saglik sofranda çok sık olmus

    YanıtlaSil
  5. gülşah elpe çok teşekkürler canım

    nursen hanımcığım çok teşekkürler beğendiğinize sevindim

    pastaköşesi teşekkürler tatlım.iftar olduğu için hafif ve salata ağırlıklı birmenü tercih ettim.zaten insanın yicek hali bile kalmıyor.

    saliş mutfakta çok sağol canım

    YanıtlaSil
  6. çok iştah açıcı görünüyorlar
    ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. çok teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  8. canımcım cok guzel bir menü ,çok güzel bir sofra hazırlamışsın ..hepsi birbirinden nefis görünüyor ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  9. sevilciğim çok sağol canım.beğendiğine sevindim

    YanıtlaSil
  10. Canım hafta içi için süper ötesibir menü ben hayatta yetiştireemzdim ellerine sağlık süper görünüyor

    YanıtlaSil
  11. sağol buketciğim beğenmene sevindim
    işten 5 te çıkmamında büyük faydası var bunda iftar geçolunca rahatlıkla yetişti.
    gerçi sonlara doğru panik olsamda eşimde gelince yardıma relax halime geri döndüm

    YanıtlaSil
  12. merhaba yeni izleyicin:)tekirdağ emlak sayfan dikkatimi çekti ama uzun süredir kullanmıyorsun sanırım..biraz da buraya bakayım dedim ve neler gördüm neler!ne kadar da marifetlisin.yemekler muhteşem...lütfen ben de geleyim iftara.:)tanıştığımıza sevindim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. merhabalar öncelikle bloğuma hoşgeldin.
    güzel yorumun beni çok mutlu etti
    zeynep emlak bloğunu doğrusunu söylemek gerekirse ben kullanmıyordum.abim için açmıştım ama o da pek rahat kullanamadı sanırım çareyi yeni bir siteye üye olmakta buldu.bende elimden geldiğince yemek tariflerimi verip güzel anlarımı paylaşmaya çalışıyorm bloğumda.buyur gel canım kapım her zaman açık
    sevgiler

    YanıtlaSil