BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






20 Kasım 2011 Pazar

Krem Şantili Ayva Tatlısı

geçen haftadan beri yapıcam yapıcam diyorum dolabı her açtığımda ayvaları görüyorum
ama bir türlü elim değmedi
bu akşam yemeği yedikten sonra canım tatlı istedi ve sonunda ayva tatlısını yapabildim.
ayvaları 2 ye ayırdım ve çekirdeklerini çıkarıp ortasını oyup kabuklarını soydum
genişçe bir tencereye koydum ve ateşe aldım.
içine 6 adet karanfil koydum
geniş çorba kaselerime su koydum çay kaşığının ucu ile gıda boyası ekledim
( gıda boyası eklemek istemeyenler vişne suyu ile yapabilirler)
2 çay bardağı toz şeker ekledim
yumuşayıncaya kadar pişirdim.
üzerine kremşanti ekledim
bu şekilde üzerine dağılmasını isterseniz ayvalar sıcakken ortasında kalmasını isterseniz de
soğuduktan sonra ekleyebilisiniz
bir de 4 tane için yarım paket krem şanti kullandım tam geldi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder