BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






19 Ekim 2011 Çarşamba

TRUFF ( petibörlü çikolata topları)





 
truff kek kırıntılarından değilde petibör büskividen ibaret
malzemelerimi 1 bardak süt 2 tatlı kaşığı şeker 3 4 çorba kaşığı kakao 120 125 gram margarin fkt ben biraz daha az koyuyorum ve hindistan cevizi istenilirse içine fındık kırıntıları
süt margarin kakao şeker bir tencerede eritilir
1 paket petibör blanderdan geçirilerek un haline getirilir ve karışım birbirine eklenir
soğuduktan sonra minik toplar yapılıp hindistan cevizine bulanır (ya da antep fıstığı kırıntısına ceviz ,
fındık kırıntısına ve renkli pasta süsleride kullanılabilir)

herkeslere afiyet olsun.bence hiç durmayın bu tarifi mutlaka deneyin
süper bir tat hem de vaktinizi hiç almıcak :D

5 yorum:

  1. teşekkür ederim!!! yarına kalabalık misafirim vardı ve gözüme az gelen brownie'min yanında muhteşem oldular :):):):):):):):):):):):)

    YanıtlaSil
  2. rica ederim canım.yorumun ve beğenmen beni mutlu etti.
    ellerine sağlık :D

    YanıtlaSil
  3. Ben yaptım denedim güzel olmuştu eline sağık cnm :D

    YanıtlaSil
  4. Aradığım tarif teşekkürler

    YanıtlaSil