BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






14 Kasım 2011 Pazartesi

Domates Çorbası & Biber Dolması

Kaşar Peynirli Domates Çorbası

kış için hazırladığımız domates pürelerinden yaptığım enfes domates çorbası.
tahmini 3-4 domates püresinden olur ben kavanozun yarısını yaptım.
2 çorba kaşığı unu sıvı yağ ile kavurdum. biraz pembeleşip un kokusu gidince içine püreyi ekledim
4 5 bardak su ve 1 adet bulyon koydum ( bulyon eklediğim için tuz eklemiyorum)
sürekli karıştırarak kaynattım. kaynayınca 2 tahta kaşığı süt ilave ettim.
kaynatmaya devam ettim 5 dk sonra altını kapatıp rendenin en ufak bölümü ile rendelediğim
kaşar peyniri üzerine döktüm
ayrıca kıtır ekmeklerde hazırladım. kıtır ekmek ile domates çorbası bir başka güzel oluyor


valla şimdi buna zeytinyağlı biber dolmasımı yoksa etli biber dolmasımı desek bilemedim
sebebine gelince daha önceden lahana sarmam için hazırladığım harcım artmıştı
bende ziyan olup çöpe gitmesin diye dondurucuya koydum
bu arada sizde harçlarınızı fazla yapıp dondurucuyada koyabilirsiniz.
4 tane yapmamın sebebi de yemekleri ertesi güne yemiyoruz.
taze yemek açısından da azar azar yapıyoruz
2 kişiyiz 2-2 paylaştık :DDD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder