BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






21 Mayıs 2013 Salı

Bezelye Dondurucuya Nasıl Konur?

resim alıntıdır

Herkese merhabalar bezelye zamanı geldi de neredeyse geçicek
dün pazardan bezelye aldım ve hemen hazırlayıp dondurucuma koydum
geçen yılda kış hazırlıkları bölümünde paylaşmıştım sizlerle o nedenle bu yıl fotoğraflamadım
öncelikle bezelyeleri ayıklayıp temizledim
sonra üzerine sıcak su ilave ettim ve 10 dakika kadar tuttum
süzüp soğuk su ekledim 10 dakika daha beklettim yine süzüp 15 20 dakika kadar iyice süzülüp kurumasını bekledim.daha sonra buzdolabı poşetlerine bölüştürdüm ve poşetleri düz bir şekilde dondurucuma yerleştirdim.yapmak isteyenlere kolay gelsin.
herkese sevgiler....

6 yorum:

  1. Biraz daha bollaşsın ben de donduracağım. Ben hiç sıcak su koymadan ayıklayıp öyle donduruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım şoklayınca daha diri oluyor ama direkte konulabilir

      Sil
  2. Ellerine sağlık Zeynep'cim yazdan hazırlayınca kışın yemesi çok güzel oluyor.Bende yazın dondurucuya en çok bezelye ve barbunya koyarım..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kışın elimizin altında oluyor canım.
      üstelik insan hep aynı şeyleri yemekten sıkılıyor kışın pek çeşit yok bu şekilde özlediğimiz sebzeleri de yiyebiliyoruz.sevgiler

      Sil
  3. Ben de ayıklayıp koyuyorum, tazeymiş gibi çıkıyor :)

    YanıtlaSil
  4. Afiyetle tüket,ellerine sağlık,sevgiler:)

    YanıtlaSil