BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






30 Ağustos 2012 Perşembe

Mor Lahana Turşusu Kış Hazırlıkları 2012-3

aslında bu turşusu kış için yapmadım zaten hemen tüketilebilceği için çok öncelerden hazırlamaya gerekte yok.evde bulunan mor lahanamı uzun süredir kullanmadım bozulmasın diyede böyle bir çözüm buldum.


1 orta boy mor lahana
3 diş sarımsak
1 su bardağı sirke
1 su bardağı su
1çorba kaşığı tuz..

1-mor lahanaları ince ince kesip tuz ile karıştırdım.
2-sarımsakları çok küçük olmıcak şekilde kestim
3-su sirke karışımına ekledim
4-hepsini büyükçe bir kapta karıştırıp kavanoza doldurdum.
eğer turşunun içine suyu az gelirse sirke ilavesi yapabilirsiniz.
turşuyu 1 hafta sonra açabilirsiniz afiyet olsun....



2 yorum: