BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






23 Eylül 2012 Pazar

Cumartesi Akşamı Balık Menüsü

balık sezonunun açılmasıyla bizde balık tezgahında aldık soluğu
güzel bir sofrayla açılışı yapalım dedik




şarköy'den alınan zeytinyağlar biribaharatlı diğeri sarımsaklı

balık en iyi haris alexıou eşliğinde gider... 

albüm içindeki şarkılar harika...




28 yorum:

  1. Müthiş sofra:)Sezon açıldı demek,ilk balığımı bu posta bakarak hazırlayacağım,çok çok beğendim:)ALbümü merak ettim,youtube'dan arayacağım,sevgiler:)Afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. canım sağolasın.balık sezonunu açıldı tatlım gerçi palamut daha fazla ama biz pek tercih etmiyoruz eşimle.sevgilerr...

    YanıtlaSil
  3. mmm harikasın zeynebim
    ellerine sağlık.
    omega 3 mütişşşşş:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel ve sıcacık bir sofra. Eline sağlık. Biz de palamutla açtık. Afiyet olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkürler
      bu aralar hazırda bolken tüketmek lazım.

      Sil
  5. salatalara bayıldım canım.afiyet al olsun.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım
      balığın yanında çok salata tüketiliyor

      Sil
  6. Sfra süper gözüküyor.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fatoş hanımcığım çok teşekkür ederim

      Sil
  7. BENCE MUTFAĞINDA SÜPER ŞEYLER OLMUŞ
    ELLERİNE SAĞLIK
    HAYIRLI SABAHLAR

    YanıtlaSil
  8. güzel yorumunuz için çok teşekkürler
    hayırlı sabahlar

    YanıtlaSil
  9. Hem Haris, hem çıpra. Bodrum'a götürdünüz beni. Ortakent _ Yahşi sahillerinde yaz boyu her yerden Haris 'in sesi gelirdi. Masa da süper ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. oo afiyet olsun, gerçekten bu sene balığa burada özellikle palamuta doyucaz galiba..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yıl balığı daha fazla tüketmeye karar verdim :)diğer ülkelere göre balık kültürümüz çok az,bu kadar yararlı olan bir şeyi çok az tüketiyoruz
      sevgiler...

      Sil
  11. Çok leziz bir menü olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. tatlım harika görünüyor sofran bayıldım. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Zeynep'cim ziyaretin için teşekkür ederim sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. ellerinize sağlık afiyet olsun cok güzel bir sofra olmuş banada beklerim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim

      Sil
  15. Zeynep hanım ellerinize sağlık bzim evde henüz balık sezonu açılmadı Sofranızı görünce anladım ki geç bile kaldık :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çok teşekkürler
      en kısa zamanda tazeyken ve bolken tüketmenizi öneririm sevgiler

      Sil
  16. balık gibisi yok çok lezzetli ben beyaz et çok seviyorum çokda lezzetli görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler
      bende beyaz et sevenlerdeniz
      kırmızı etle pek aram yoktur
      kırk yıl yemesem aklıma gelmez derler ya bende o cinstenim işte
      sadece lazım olduğu için arada tüketmeye çalışıyorum

      Sil