BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






21 Aralık 2011 Çarşamba

Yeni Yıl Hazırlıklarım Ve Eyvah !! Kitap Ayracım Kayboldu :(

maleseff geçenlerde ebruli kitap ayracımı kaybettim.
çok üzüldüm çünkü ebru sanatını çok severim.
ne yapalım bundan sonra daha dikkat etmek gerekiyor demek ki
üstelik geçenlerde D&R de kitap bakarken çok hoş kitap ayraçları görmüştüm
içime mi doğmuş ne...
ama çarelerin tükenmediğini düşünerek bende kendi ayracımı idareten kendim yaptım:)
anneme aldığım yeni yıl hediyesini paketlemek için
ayrıca bir hediye paketi almıştım
uzun zaman oldu oturma odasında durup duruyordu.
bende yarısını değerlendirmek istedim.
hem yeni yıl için mumlar hem de kitap ayracı yaptım.
daha önce bu teknik ile sabun süslemiştim. şimdi mum süsledim. kırmızı objelerime çok yakıştı.
ayrıca yeni yıl ağacımıda çekmek isterdim ama daha hazır değil sanırım biraz daha aşamalardan geçmesi lazım :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder