BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






22 Aralık 2011 Perşembe

Makarna Salatası


buakşam iş yerindeki yoğunluğumdan dolayı pek halim kalmadığından pratik yemekler tercih ettim.
makarna salatasını eşimde bende seviyoruz.
yanına patates kızartması ile süper gidiyor.yapılışına gelince
malz. makarna
hazır garnitür kullandım ( siz hazır kullanmak istemiyorsanız patatesi havucu bezelyeyi tek tek haşlayabilirsiniz)3 diş sarımsak
yoğurt
mayonez,kornişon turşu
tuz pulbiber,nane,sıvıyağ

makarnayı haşlayıp süzdükten sonra tüm malz. karıştırıyoruz.makarna salatamız hazır oluyor:)
bu arada yağını haşlanırken koyuyorum makarnalar birbirine yapışmaması için
salatanın içine daha sonra ayrıca yağ kullanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder