BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






28 Aralık 2011 Çarşamba

Zeytinyağlı Pırasa

 buakşam menümüzde zeytinyağlı pırasa vardı
geçenlerde de yapmıştım fakat resmini çekme fırsatım olmamıştı.
birde fazla almışım ki sormayın çürüyüp bozulacak diye korktum.
fakat hepsini doğrayıp buzdolabı poşetlerine ayırıp buzluğa attım ve bozulmasına fırsat vermedim
yapılışına gelince
yarım baş soğan 1 tutam pirinç
2 kesme şeker
pırasa
limon suyu
1 çorba kaşığı salça
tuz
soğanları zeytinyağında  kavururken bir tutam pirinç ekliyoruz( benim bu sefer ki tutamım biraz fazla oldu :))  )
salçayı şekeri tuzu ekleyip pırasalarıda koyuyoruz suyunu ekleyip ( 2 bardak kadar koydum) pişiriyoruz.
afiyet olsun...
yanınada minik 2 kişilik salata yaptım
salata yine bol nar ekşiliydi seviyorum ben bu nar ekşisini ya :)

5 yorum:

  1. pişti olmuşuz canım ben de bu akşam pırasa yapmıştım tek farkı etli oluşu. sevgiler

    YanıtlaSil
  2. pırasa yemeğine bayılırım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. öyle mi canım boğazımızdan geçen aynı olmuş:)ellerine sağlık seninde

    pastabahçem sağol canım

    YanıtlaSil
  4. Pırasa bu aralar bende çok sık yapıyorum ellerine sağlık..Salata bencede nar ekşisi ile çok güzel..Afiyet olsun..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  5. çok teşk.ederim.kışın çok güzel gidiyor pırasa.sizinde ellerinize sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil