BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






5 Aralık 2011 Pazartesi

Yalancı Çerkez Tavuğu

yalancı çerkez tavuğu nasıl yapılır ? dün akşam işten çıktıktan sonra o kadar yorgun olmama rağmen yinede çerkez tavuğu yapmayı başarabildim.iyikide yapmışım çok lezzeti oldu.yemek yapmak beni motive ediyor galiba yorgunluğum falan kalmadı.önce tavukları haşladım yaklaşık 1,5 su bard.su koydum
haşladıktan sonra tavukları minik minik parçaladım.üzerine ayrı bir kapta sarımsaklı yoğurt hazırladım yoğurdun içine biraz maydanoz ceviz dereotu tuz mayonez ekledim.ve tavuğun suyundan 2 çorba kaşığı su ilave edip tavukların üzerine döktüm.süslemek içinde pul biberden yağ yaktım( pulbiberi yakarken içine 1 tatlı kaşığı biber salçasıda ilave ediyorum) mutlaka deneyin çok güzel olduu.eşimle bayıldık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder