BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






18 Aralık 2011 Pazar

KABAK TATLISI


ne zamandır kabak tatlısı yapmak istiyordum
en sevdiğim tatlılar arasında da yerini alır zaten
pek şerbetli tatlıları sevmediğim için hafif tatlıları tercih ediyorum.
kabak tatlısını yapmak için aldığınız kabak çok önemli
biraz sarımsı bir kabak tercih ettim bu arada büyük kabah almadım onu itiraf edeyim
soyulmuştu aldığım kabaklar çünkü benim onu soymaya pek kuvvetim yok :)
kabakları küp küp kestim ve bir kat toz şeker ekledim üzerine yine kabak ve yine üzerine toz şeker ekledim ve çok az su ekledim kendi suyunu salıyor çünkü ocakta yumuşayana kadar bekletip ceviz ve hindistan cevizi ile süsledim. ceviz bu tatlıya çok yakışıyor yenicekse cevizli yenmeli diye düşünüyorum.afiyet olsun....

4 yorum:

  1. bloğuma hoşgeldiniz çok memnun oldum nefis görünüyor kabak tatlısınıda çok severim

    YanıtlaSil
  2. sizde hoşgeldiniz yaptıklarınız çok hoşuma gitti.teşk.ler bu arada

    YanıtlaSil
  3. kışın vazgeçilmez tatlısı:))ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. evet bencede süper bir tatlı :) teşk.ederim

    YanıtlaSil