BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






21 Ağustos 2012 Salı

Tatil Bitti... İşte Şarköy...

bayram bitti,tatil bitti
akşam üzerine doğru dönüş yaptık
zaten daha öncedende yazmıştım çok uzak bir yerlere gidemedik
şarköy tatilimiz süper geçti
şarköyün bu kadar güzel olabileceği aklıma gelmemişti
gerçi çook eskiden gitmiştim fakat bu kadar gelişmemişti o zamanlar
eğlence mekanları harikaydı.gündüzleri oturup kafa dinlenecek çay bahçeleri süperdi.tam istediğim ve hayal ettiğim gibi oldu.
denize sadece 1 gün girebildik o da fazla fazla yetti zaten
denizle arası pek iyi olmayan ben koca günü denizde geçirerek hayatımın rekorunu kırdım
eve dönerken şarköy ganimetleri müthiş oldu.
aslında daha anlatıcağım çok şeyler var ama yol yorgunu ben hemen çayımı alıp dinlenmek istiyorum
yinede sizlere fotoğrafları eklemeden edemicem.
işte şarköy resimleri..


 yolda giderken çektiğim fotoğraflar.
doğa o kadar güzelki keşke görebildiğim her yerleri çekebilseydim.
her yer ormanlık mis gibi bir hava





çay bahçeleri benim en çok ilgimi çeken yerler oldu.
o kadar çok çay bahçesi var ki sahilde hepsinde tek tek oturduk.
gölgede oturup gazete  ve kitap okumak çay içmek baya dinlendirdi beni

ayran eşliğinde tavla keyfinide unutmamak lazım..

 

bol bol fotoğraf çektirdim.
her gittiğim yerde bir hatıram olsun istedim...

cumhuriyet meydanında soldan ilk sırada yer alan kumpircide yediğim kumpir harikaydı
ertesi akşam tadına doyamayıp tekrar yedik ama bu sefer tek kumpiri eşimle paylaşmak istemedim :)

yemek sonrası eltis cafede damla sakızlı kahve içtik.
şık bir mekandı.




şarköye gidipte şarköy çiftliğe uğramamak olmazdı
çeşit baya boldu
reçellere içim gitti ama aramız iyi olmadığı içi cesaret edip alamadım
havuç,zeytin,ceviz,karadut,vişne,kayısı gibi çeşitleri vardı

şaraplara gelince kırmızı şarap sevmediğim halde tadına baktığımda çok beğendim.
hem çok ekşimsi değildi hemde güzel bir aroması vardı almadan edemedik...

işte bunlarda şarköy ganimetlerim.



sarımsaklı isotlu olana bayıldım.gerçi hepsinin tadı kokusu harikaydı



saçlarım son zamanlarda o kadar çok dökülüyorki tam zamanında karşıma çıktı bu sabun inş. işe yarar sonucu sizlerede yazıcam

 bol bol zeytinyağı ile döndük eve

 tarhananın kokusuna bittim
tadınıda merak ediyorum.
en kısa zamanda yapıcam






vee son olarak annemlere hediye alırken kendimede aldığım magnetlerim ve duvar süsüm
semazen almak ne zamandır aklımdaydı yeride belliydi aslında ama bir türlü bulamadım
her ne kadar eşim istanbulda doğup büyümüş olsada aslen kütüğümüz konyada
ee bizede semazen yakışır o zaman :)
kapımın girişine astım kırmızılı tablolarımın yanınada çok yakıştırdım.

işte benden bu kadar detayları yavaş yavaş anlatıcam artık

8 yorum:

  1. Çok güzel bir gezi olmuş..Şarköy değilde,ondan sonra gelen Hasköylü çok samimi bir arkadaşım var..Oğlunun sünneti için gitmiştim ve oraları çok beğenmiştim..Çok güzel yerlerdi gerçekten:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir gezi olmuş..ganimetlere bayıldım..zeytinyağlar süper,merak ettim tatlarını..o ayran beni benden aldı,nasıl bir köpük o..neşeniz daim olsun..sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. bu kadar güzel olabilceğini hiç tahmin etmedim
    yazlık fazla kalabalık olmayan sakin bir belde gibi düşünüyordum
    hiç öyle değil turistik bir yer.bu tatil çok iyi geldi bana
    stres attım baya
    hasköyle şarköy arası çok fazla bir mesafe değil zaten
    çok yakınlar birbirlerine
    ben hasköye gideli pey zaman oldu.
    oralarda değişmiştir muhtemelen

    YanıtlaSil
  4. nursen hanımcığım ahh o ganimetlere çocuklar gibi sevindim ben
    zeytinyağların tatları muhteşem keşke imkanım olsada tattırabilsem sizede
    güzel dilekleriniz için çok teşekkürler aminnn inşallahh.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. canım çok güzel bir tatil olmuş resimlerinede aldıklarına da bayıldım ..ayrandada gözüm kaldı ben onu once milkshake sandım resmi görünce,sonra anladım ayran olduğunu :))valla kim yapıyorsa muthıs yapmış ayranı:))sabunu kullan bakalım işe yarıcakmı canım bende kayınvaldemin getirdiği bir şampuanu kullanıyorum şimdi prozinc bana iyi geldi canım eczanede satılıyor denemek istersen aklında olsun..

    YanıtlaSil
  6. Aldığın şeyler çok güzel canım. Köpüklü ayranda ve kumpirde gözüm kaldı:) Fotoğraflarda çok hoş. Paylaştığın için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. sevilciğim sağol cnm
    bu sabunu kullanayım işe yaramazsa dediğin şampuanı alırım.

    buketciğim çok teşk.ler cnm
    uzun zamandır böyle bir tatile ihtiyacım vardı ki
    balayına bile gidememiş biri olarak süper geldi

    YanıtlaSil
  8. Blogunuzu yeni kesfedip hemen takibe aldim:))
    Sizide benimkine beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil