BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






7 Ağustos 2012 Salı

Bu Aralar Ben...

uzun zamandır bloğuma birşeyler ekleyemediğimin farkındayım
resimlerini çekipte ekleyemediğim o kadar çok yemeğim var ki bir türlü akşam olupta bilgisayara oturup eklemeyi beceremedim.sıcaklardanmıdır nedir çok halsizim.yemeği yiyipte koltuğa oturdum mu tamam bittiğim andır.kalkıpta hiçbirşey yapmak gelmiyor içimden
ev günün bütün sıcaklığı ile kızınca akşam ne kadar cam kapı açarsak açalım maleseff serinlemiyor.
umarım daha hafif atlatabilirim bu sıcakları ve tez zamanda yayınlayabilirim yemeklerimi.

bu arada bayram planımızı yapmış olmanında sevincini yaşıyorum
uzun zamandır tatil yapamamanın stresi içindeydim
yakın yerleri tercih ediceğimizden alternatifimiz pek yoktu açıkcası
orasımı burasımı derken sonunda bulduk.otelimizde yerimizi ayırttık arifeden çıkıp bayramın son gününe kadar bol bol dinlenip,sakin bir çay bahçesinde gazetemi okumayı düşlüyorum...

6 yorum:

  1. tatil çok iyi gelecek canım inanıyorum buna dinlenirsin biraz. Yemeklerinide dört gözle bekliyoruz

    YanıtlaSil
  2. aynen canım çok ihtiyacım var dinlenmeye zaten
    en kısa zamanda eklicem :)

    YanıtlaSil
  3. Zeynepçiğim aynen bende öyle şu aralar tembellik diz boyu birde ramazan oluşu ama bizim buralar serinledi yani Ankara ,sana iyi tatller şimdiden

    YanıtlaSil
  4. kardelenciğim buralarda serinlese rahatlıcaz
    her geçen gün artıyor sıcaklık
    nefes alınmaz hale geldi
    bütün gün klima karşısında oturuyorum çok şükür ama onu bulamayan dışarıda çalışan bir
    sürü insan var Rabbim hepsinin yardımcısı olsun

    çok teşekkür ederim bu arada.

    YanıtlaSil
  5. aynen canım bende öyleyim..artık kış gelsin diycek kadar bunaldım..evde 7 24 klima çalışsada dışarısı sıcak diye evden cıkmıyorum bu yuzdende cok sıkıldım..
    canım senin adına çok sevindim bol bol dinlen kitap oku gazete oku keyfine bak canım..darısı benim başıma bizde henüz tatile çıkmadık:))

    YanıtlaSil
  6. canım valla o kadar bunaldım ki sıcaklardan nefes alamıyorum artık.
    hergeçen gün artıyor sanki
    haftasonu yağış bekleniyormuş yağarda hava sernler artık biraz

    sağol cnm inşallah içime sinen bir tatil olur
    maksat denize girmek fln değil oturup gölge bir yerde dinlenmek.
    darısı tüm tatile gitmek isteyenlerin başına:D

    YanıtlaSil