BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






24 Ağustos 2012 Cuma

Kış Hazırlıkları 2012-2 Kışlık Dolmalık Biber

 Kış Hazırlıkları
kış hazırlıkları kaldığı yerden devam ediyor bende
gerçi uygun buldukça alıyorum alıcaklarımı
yarında pazar günüm kısmetse birkaç birşey daha alıp haftaiçi yavaş yavaş halletmeyi düşünüyorum.
çalırken böyle şeylerle uğraşmak epey zaman alıyor

kışlık dolmalık biber  nasıl hazırlanır?


ben kendimize kadar adet belirledim
çok biber dolmasını seven bir aile değiliz
2 seferde 6 tane yapmayı planladığım için poşetlere yapıcağım kadar koydum
biberleri yıkadım kağıt havluyla kuruladım
içlerini temizledim poşetledim.


12 yorum:

  1. Cok guzelde buzlukta cok yer kapliyor:((((

    YanıtlaSil
  2. Canim kisin iyide oluyor burada kisinda biber bulunuyor .

    YanıtlaSil
  3. Benimde yapmam lazım ya bu hafta pazardan alayım bari.

    YanıtlaSil
  4. özgeciğim az yaptığım için çok yer kaplamadı.
    zaten bundan sonra yapıcaklarım çok yer kaplamıcak şeyler


    tatlılar gülcandan cnm kışın biber olmuyor buralarda
    üstelik olanlar çok eciş bücüş oluyor
    dolabımda bulunsun az bişiy istedim

    buketciğim ben yavaş yavaş alıyorum canım.çalışan insanlarız zor oluyor hepsini birden alınca ben taze fasulye aldım bu hafta onları halledicem

    YanıtlaSil
  5. ALLAHTAN BÜYÜK BİR DONDURUCUM VARDA
    BÖYLE BİBER GİBİ YER KAPLAYAN SEBZELERİ ÇOK RAHAT KOYABİLİYORUM
    KOLAY GELSİN CANIM DAHA ÇOK KIŞLIK HAZIRLIĞIMIZ VAR

    YanıtlaSil
  6. sağol canım
    evet yeni başladık kısmet olursa daha hazırlıcaklarım var.
    bundan sonra dondurucuya koyucaklarım çok yer kaplamıcak ince ince buzdolabı poşetleri olucak.
    sanada kolay gelsin canım

    YanıtlaSil
  7. zeynebim bizde çok severiz biber dolmasını ama ben hiç koymamıştım biber dolmasını..bu sene bende bir paket hazırlıyıp deniyim..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  8. sevilciğim sağol tatlım.
    valla dolapta böyle bulununca çok iyi oluyor
    iç harcınıda hazırlayıp koyuyorum buzluğa hiç tadı değişmiyor
    yapıcağım zaman harcını sabahtan çıkarıyorum biberleri hemen çıkarıp ocağa alıyorum.
    biberler önceden çıkıp çözülmesini beklemicek çok salıyorlar kendilerini.
    kolay gelsin cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iç harcını da mı hazırlayıp koyuyoyursun canım..süper fikirmiş..bende yapıyım bu şekilde canım ..:))

      Sil
  9. Ben dolapta çok yer tuttuğu için çoğunu kurutuyorum.Ama 1-2 poşet dondurucuya koyuyorum tadı farklı oluyor.Öncelikle güneşe koyuyorum biraz yumuşuyor biberler ve iç içe geçirerek poşetliyorum, az yer tutuyor.Ağız tadı ile tüketin, ellerinize sağlık bu ay biz bayanlar için yoğun geçecek:)Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  10. ben daha önce hiç kurutmayı denememiştim.bu yıl denedim nasıl olur tadı bilemiyorum.
    teşekkür ederim.eylül ayı mutfakta tempolu geçiyor evet:) sizede kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  11. sevilciğim çok pratik oluyor bu şeilde
    hiç el oyalamıyor.zaten kışın erken akşam oluyor işler yetişmiyor.sabah çıkarıyorum harcını dolduruveriyorum eve gidince hemen.dene mutlaka tatlım

    YanıtlaSil