BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






17 Ağustos 2012 Cuma

Nice Bayramlara....

yarın yoğun bir gün bekliyor bizi.şimdiden yazmak istedim postumu çünkü tüm bayram boyunca bloğuma giremicem.sabah annemlere uğrayıp bayramlaşıp, hediyelerini verip yola çıkıcaz
uzun zamandır tatil yapamamış olmanın stresini yaşıyordum aslında
tatil dediğim öyle çok aman aman bir tatil değil belki ama yinede çookk ihtiyacım var buna.
bloğuma uğrayıp ziyaret edenlerin bayramını kutluyorum.
mutluluk huzur dolu nice bayramlara...
hadi hoşçakalın
bayram bademlerimden almayıda unutmayınn....

kutuda birkaç eksik var ama engel olamadım ki kendimee

5 yorum:

  1. Hayirli bayramlar bayraminiz kutlu olsun .Zeynepcigim blogunda tariflerinde cok güzel ellerine emeklerine saglik.Takip listeme ilindin sevgiler gülcandan

    YanıtlaSil
  2. beni izleyen arkadaşların bayram ziyaretlerine başladım ,tatlı ve mutlu bayramlar dilerim.

    YanıtlaSil
  3. hayırlı bayramlar , iyi tatiller canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hayırlı bayramlar zeynepcim sevgilerimle..:)

    YanıtlaSil
  5. tatlılar gülcandan hoşgeldin canım.
    bloğumu beğendiğine çok sevindim.çok teşekkürler

    mazes sağol canım.

    olsada yesek suzan çok teşekkürler canım.

    arzucuğum sağol tatlım

    YanıtlaSil