BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






19 Temmuz 2012 Perşembe

Uğur Böcekli Aşk Kurabiyelerim

badem kurabiye evinin aşk kurabiyeleri...
akşam eve gidince bir ağırlık çöküyor üzerime.evinde tam en sıcak saatleri insanın gözünde büyüyor herşey
mutfağa girip basit yemekler hazırlayıp kendimi hemen kurabiye masamın başına atıyorum.tüm yorgunluğum günün bütün stresi kuş olup uçuyor sanki.bir çeşit terapi oldu benim için. unutuyorum herşeyleri.
kalp kurabiyeme uğur böcüğüde kondurdum.sevdim bu uğurböcüklerini.



4 yorum:

  1. canım uğur böcekli ,kalpli,çiçekli olan bu aşk kurabiyelerine bayıldım:))ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. bu kurabiyeler çok şeker olmuş....
    insan yemeye kıyamaz valla...
    ellerine sağlık canım....
    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  3. canım çok teşekkürler.hayırlı ramazanlar

    YanıtlaSil