BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






20 Temmuz 2012 Cuma

Bu Akşamın Menüsü

 iftarda balık menüsü

eşimle daha dün akşamdan hazırladık menümüzü.
marketteyken kararlaştırdık
bu arada market market gezmeye bayılırım.
altın balıklardan aldık,ayrıca taze levrek balığı da ekledik menümüze.
balık menümüzde çrobamız eksikti ama bizim gibi iştahsız insanlara çorba fazla gelirdi.
işte menümüz ve soframız.
semizotu salatası
altın balık (laf aramızda sevmedim ben bunu taze balık gibisi yok)
alabalık
baharatlı patates haşlama
domatesli soğanlı salata
baharatlı (çeşnili) zeytinyağı (buna bayılıyorum işte ekmeğimi bandırıp yemek gibisi yok)
vee ramazan pidesi (çok özlemişim valla ramazan pidesinide çok severim)
siz eğer iftarda çorbasız yapamıyorsanız balığın yanına bol limonlu mercimek çorbası güzel gidiyor.










semizotu salatası için organik semizotu aldım çok lezzetliydi çiçekleri bile üzerindeydi daha.
semizotunu güzelce yıkadım.doğrayıp domates ile süsleyip bol nar ekşisi limon suyu,biraz sirke tuz ve zeytinyağı ilave ettim....



çeşinili zeytinyağı için:

zeytinyağının içine kekik,pulbiber,nar ekşisi ekledim

baharatlı patates:

2 orta boy  haşlamalık patatesi elma dilimi kesip onlarıda ikiye böldüm.
haşladıktan sonra süzdüm ve içine kekik pulbiber zeytinyağı karabiber ilave ettim.bu arada patatese en çok karabiberi yakıştırıyorum.

3 yorum:

  1. hayırlı ve bereketli ramazanlar,hem sağlıklı hem leziz bir menü :)ellerine sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı ramazanlar.Deniz ürünlerini çok severim.Çok güzel bir menü olmuş.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. pasta köşesi çok teşk.ler canım.
    sevgiler hayırlı ramazanlar


    pembe kekik sağol canım sevgiler

    YanıtlaSil