BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






24 Temmuz 2012 Salı

Gelin Damat Kurabiyeleri

çorluda butik kurabiye

aslında gelin damat kurabiye yapmak ne zamandır aklımdaydı.
daha önce elimde kalan tek kalp kurabiyeme deneme yapmıştım ama gelinim damatsız kaldı.
bende dün akşam hem kurabiyelerimi yaptım hem süsledim.işte badem kurabiye evinin gelin damat kurabiyeleri

http://bademkurabiyevi.blogspot.com/


5 yorum:

  1. çok şık kurabiyeler olmuşlar bence bunlara kaynana görümçe ve eltide eklemelisin, eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler :)))) onu hiç düşünmemiştim :D

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller ya. Marifetli arkadaşım benim

    YanıtlaSil
  4. amanın bınlar çok güzel olmuş...
    ellerine sağlık...
    hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  5. buketciğim çook teşekkürler canım benim

    gurme şirine sağol canım teşk.ler

    YanıtlaSil