BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






11 Temmuz 2012 Çarşamba

KIŞ HAZIRLIKLARI YAVAŞ YAVAŞ BAŞLASIN 1...


Bikaç günden beri şeker hamurlu kurabiyelerimle ilgileniyorum aslında
ne zamandır eklemek istediğim kış hazırlıkları postum vardı.
bezelye zamanı geçti aslında artık yazımı yazmak için biraz geç kalsamda mısır hala var.
kış hazırlıklarım için mısır
bezelye
bahçeden taze koparılmış yeşil biber
yeşil biberleri 2 ye bölüp tohumlarımı çıkardım.
buzdolabı poşetlerine koydum.2 poşet hazırladım.
bezelyelerimide ayıklayıp yıkayıp önce sıcak sonra soğuk su ile yıkadım.sonra yemeklik ayıklayıp buzdolabı poşetine koydum
mısırlarıda ikiye bölüp yıkayıp yine poşetleyip koydum,
bu postun devamı gelicek elbet ama yeni tazecik bloğumu paylaşmak istiyorum aslında daha öncede dediğim gibi bloğumda eksikler var logomu tam ekleyebilmiş değilim ortalamayı bir türlü başaramadım ama zamanda yaratıp uğraşamadım en kısa zamanda halledicem..
işte yepyeni bloğum ve son kurabiyelerim
http://bademkurabiyeevi.blogspot.com/http://bademkurabiyeevi.blogspot.com/

9 yorum:

  1. yeni blogun hayırlı olsun canım.hemn gidiyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok sağol canım.
    daha düzenlemeleri yapamadım aslında ama bir boş vaktimde düzenlicem

    YanıtlaSil
  3. canım hiç yeşil biber koymamıştım dondurucuya, bu sene bende deniyim bu şekilde..:))
    hemen yeni bloğuna koşuyorum canım :))

    YanıtlaSil
  4. sevilciğim ben biberleri bu yıl fazla almışım gözüm doymak bilemdi herhalde
    sonra buzluğa koymak geldi aklıma daha öncede işyerinden arkadaşımdan duymuştum
    minik minik kestim ince uzun tohumlarını çıkardım yıkayıp iyice kuruttum bakalım sonuç ne olucak:D
    ama mısır iyi oluyor geçen yılda koymuştum bu yıl daha da koymayı düşünüyorum

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin ttatlım...
    bende daha başlamadım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bana kendimi en hamarat hissettiren şeydir kış hazırlığı her ne kadar bişey yapmasak da :) Ellerinize sağlık.. Bana da beklerim Zeynep hnm,sevgiler!
    www.simgelitatlar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. öncelikle bloğuma hoşgeldiniz Simge Hanımcığım teşekkür ederim.
    kış hazırlıkları bana nedense huzur veriyor.belkide kış mevsimini çok sevdiğim için yaklaşıyor diye seviniyor da olabilirim.hemen geliyorum bloğunuza
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. kış hazırlığı mı?
    daha yeni kıştan çıkmadık mı:)))
    şaka bir yana kolay gelsin!

    YanıtlaSil
  9. canım bezelyeler bu mevsime kalmıyor ki zamanı geçiyor o yüzden alıp buzluğa atmak gerekiyor :)) evet ama yaz çabuk geçsin kış hemen gelsin istiyorummm

    YanıtlaSil