BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






19 Temmuz 2012 Perşembe

Evde Çıtır Cips

bugün muhabbet sofrası nın bloğunda gördüm bu tarifi işten çıkıp hemen evde kalan minicik 1 adet patatesimle işe koyuldum.çok güzel oldu eşimede havamı basıcam yani artık bakk cips bile yapıyorum diye.tarifi
patatesi yıkayıp kağıt havlu ile kuruladım.
kabak soyacağı ile ince ince kesip tekrar kağıt havlu üzerine aldım.çok az yağda karıştırarak kızarttım.yağının gitmesi için kağıt havlu üzerine alsamda ellerim rahat durmadı patateslerden birer birer eksilmeye başlayınca servis tabağına alıp fotoğrafladım.
gerçekten sade patates cipsinden hiç farkı yok.

8 yorum:

  1. canım ellerine sağlık..bende tabagından bir tane alıyorum..:))

    YanıtlaSil
  2. Patates cipsini sevmeyen yoktur..Evde bu şekilde yapılmasıda daha sağlıklı olur..Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir sey olmus canim bu patatesler ellerine saglik afiyetler olsunnn....:)

    YanıtlaSil
  4. sevilciğim sağol canım:)

    kardeşler nikahşekeri bencede en sağlıklısı böyle tertemiz yağda mis gibi

    arzucuğum sağol canım

    YanıtlaSil
  5. Çok pratik, en azından katkısız cip, harika bir fikir, ellerine sağlık. sevgilerle...

    YanıtlaSil
  6. aynen canım gönül rahatlı ile yiyor insan
    çok teşk.ler sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bu çok iyi bir fikir canım sağlıklı bir cips olmuş

    YanıtlaSil