BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






1 Temmuz 2012 Pazar

Fileto Balık Eşliğinde Salata Çeşitleri

uzun zamandır balık yiyemiyorduk.dün eşimle balık almaya karar verdik ama gecenin 10 unda bulmak baya zordu.dondurulmuş fileto balık aldık.balığın yanına hangi mezeler gider diye düşünürken bol salata yapmaya karar verdim.
mısırlı mevsim salatası( maydanozu bol kullandım neredeyse yarım demet maydonoz kıydım)
soğan salatası( yağ limon suyu vs eklemedim sadece soğan ve sumak karıştırdım)
yoğurtlu semizotu salatası
FİLETO BALIĞI MARİNE EDERKEN:
1 diş sarımsak
yarım çay bardağı zeytin yağı
yarım çay bardağı sıvı yağ( kırlangıç kullandım)
1 çay kaşığı nane
tuz kullandım.1,5 saat kadar dinlendirdim unlayıp kızarttım.
süperdi en kısa zamanda tekrarlanıcak yemekler listesine girdi....




16 yorum:

  1. Evettt balık yiyelimm:))
    ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Mımm bayıldım menüye..ellerine sağlık..bizde yarınmı yesek diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  3. menü harika,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. hepinize çok teşk.ederim.yorumlarınız beni mutlu etti
    nurşenciğim haftada bir yemek gerekiyormuş ama nerde her zaman yiyemiyoruz.

    YanıtlaSil
  5. canım hepsi harika görünüyor ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. sağol sevilciğim teşk.ederim

    YanıtlaSil
  7. menü harika görünüyor...
    iştahım kabardı canım...
    ellerine sağlık...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Balığın yanına harika salatalar hazırlamışsın. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. yemek sevdam elif sağol tatlım balığın yanında bol salatayı seviyorum ben

    mutfagabuyrun sağol tatlım

    YanıtlaSil
  11. Bu nasıl güzel bir sofra böyle canım bayıldım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. zeynepcim ellerine sağlık canım..
    hem lezzetli hem mükemmel..

    YanıtlaSil
  13. Mezeler balığın önüne geçmiş. Çok güzel görünüyorlar. Balık mezgit galiba. Haddim olmayarak size bir tavsiyem var. Hazır kızartmalık aldığınız balığı kızartırken ununa 1/2 yarım çay kaşığı karbonat karıştırın. Börek gibi olur. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Balığı çok severim.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. ilhan bey çok teşekkürler önerinizi mutlaka denicem.sağolun

    pembe kekik sağol canım

    sevgiler..

    YanıtlaSil