BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






19 Ocak 2012 Perşembe

Terbiyeli Kereviz Yemeği

 kereviz denilince akan sular durur bende.
bayılırım bu yemeğe.eşime ilk kereviz yemeği yapıcam dediğinde yüzünü buruşturdu.aaa dedim niye yemiyorsun sadece salatasını yiyormuş.dur dedim ben akşam yapayım sen de bayılıcaksın.
dediğim gibide oldu meğer ben yıllarca terbiyesizini yemişim dedi :)
yapılışı: 1 adet orta boy kereviz ( kalabalık aileler kendilerine göre sayısını ayarlayabilirler)
1 yumurta,1 havuç
2 tatlı kaşığı yoğurt
2 çorba kaşığı limon suyu
1 çorba kaşığı un,1 kuru soğan,tuz,salça
kerevizleri minik minik küp küp kesiyoruz. soğanı sıvı yağda kavururken havucuda kesip soğanlarla birlikte kavurmaya devam ediyoruz salçamızı ekleyip ( 1 tatlı kaşığı domates 1 tatlı kaşığı biber salçası) kerevizleri yeşil sapları ile birlikte ekleyip sotelemeye devam ediyoruz ve biraz su ilave edip kaynamaya bırakıyoruz.ayrı bir kase içinde terbiyemizi hazırlıyoruz yumurta yoğurt un tuzu ekleyip güzelce karıştırıyoruz ne yoğurdun ne de unun tortusu kalmamalı.bu karışıma sıcak su ekleyip kerevize ilave ediyoruz. biraz daha pişirip servis ediyoruz.
afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder