BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






17 Ocak 2012 Salı

karnıbahar mücveri

düşündüm düşündüm karnıbahardan değişik ne yapabilirim diye. salatasınımı yapsam acaba dedim öncelikle yok yok tamam kararımı verdim karnıbahar mücveri yapıcam.
kabak mücveri gibi yapsam olur herhalde dedim.
öyle de oldu.tadı da gayet güzel oldu ama galiba biraz kızartmasına benzedi.
yapılışına gelince
1 orta boy karnıbahar
1 kuru soğan
2 yumurta
tuz
pulbiber
karabiber
istenirse maydanoz ( ben kullanmadım)
göz kararı beyaz peynir,aldığına un
karnıbaharı haşlayıp çatal yardımı ile ezdim ve tüm malzemeleri ekledim
soğanları rendelerseniz suyunu mutlaka çıkarın ben minik minik kestim.
bu karışımı kızarttım üzerinede sarımsaklı yoğurt ekledim.sarımsak değil sade yoğurtta kullanabilirsiniz.
afiyet olsunnn

6 yorum:

  1. ben geldim
    mutfağında çok güzel şeyler olmuş
    ellerine sağlık canım
    bana da beklerim
    :))))))))

    YanıtlaSil
  2. gratenini yapmanıda tavsiye ederim,ama buda güzel fikirmiş.
    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir tarif canım.çok şık bir sunumla harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bir kase lezzet gelicem canım ziyaretine;)
    anne eli gibi sağol denicem en kısa zamanda gratenide
    sevda teşk.ler canım sevgiler

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olur ailecek bayılırız biz ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  6. sağol canım.teşk.ederim

    YanıtlaSil