BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






21 Ocak 2012 Cumartesi

Deneme 1-2-3

gördüğüm bir işe bulaşmasam olmaz dimii
onuda yapıcam bunu da yapıcam ben şimdi de keçeye sardım
ama ben renkli şeylerle uğraşmayı çok seviyorum ne yapimm.
fikir kaynağımda sevgili elif şahin keçe tasarım atölyesi oldu.
geçenlerde amerikan servisin üzerine çiçek yapmıştı çok çok beğendim banada cupcake fikri verdi
keçe bulmak epey zor oldu benim için
netten sipariş verdim ne yazıkki gelmedii
baya sorun yaşadım üzüldüm.sözünde durmayan insanları anlayamıyorum madem satmaya niyetin yok niye koyarsın öleyse.neyse annemi bekledim gelsin de çarşıya çıkalım kumaşçıları gezelim diye. pasajda bir kumaşçıya girdim bana bir yer tarif etti orda vardır varsa dedi.neyse yabancı yer bulduk kapıdan içeri girmemle aaaaa diye bağırmam bir oldu.gelinlikçimle karşılaşmak büyük mutluluk oldu.zaten o dönemde de çok anlaşmıştık.çok sevmiştik birbirimizi.çayını içtik derdimi anlattım.o da çok yardımcı etti beni ordan yüncüye gönderdi iplerimide aldım eve geldim iş başına koyuldum vee yine sabırsız ben cupcake yapmaya kalktım.eşimin yapamazsın fikri vardı galiba ama o fikirlerini yıktımm.ben bunu daha öncede yaşamıştım :) düğün şekerlerimizi ben yapıcam malz. almaya gidelim eminönüne dediğimde beni kırmayıp götürsede bakışlarında onu seziyordum ama yapıp başarımı görünce sayıyı 2 katına çıkarmak için 2.ye gitmiştik bahane ile onlarında fotosunu çektim sizler için.işte fotolar...ilk deneme cupcakelerim



deneme çizimlerim :)pek bir şirin oldu bu kuşum yok yok civcivim



işte minik örgülerle nikah şekeri magnetlerim benim eserim :))



ölemi süslesemm bölemii derken tek cupcakede karar verdim


buda minik balonum başta saksıya süs yapmayı düşündüm ama...

servis setimin içinde bulunan korkuluğumun yanına koymaya karar verdim...
ben ne çok çekmişim ne çok yazmışım öyle..

4 yorum:

  1. hepsi cok tatli valla süpersin :-)

    YanıtlaSil
  2. çok teşk.ederim canım.çok mutlu oldum yorumuna

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,bence mutfağınızda çok güzel şeyler oluyor..El emeklerinizin hepsi bir birinden güzel,elinize sağlık..sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. merhabalar.öncelikle hoşgeldiniz.beğendiğinize çok sevindim.sevgiler

    YanıtlaSil