BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






5 Ocak 2012 Perşembe

Canınız Yumurta Çekerse :)

bütün gün iş yerinde yumurta sayıkladım bugün.
yumurtalı olan ne varsa gözlerimin önünde yer aldı.
işin komik tarafı ben yumurta sevmem kiii
aklımın ucundan geçmezdi birgün canım yumurta isticek.ama istedi iştee.
bende eve gelince mükellef bir kahvaltı sofrası hazırlayıp yumurta haşladım.
eşimle normal zamanda hiç kahvaltı yapamıyoruz.
pazar sabahları küçük bir kahvaltı soframız oluyor.ama insanın canı kahvaltı yapmak istiyor yumurta istiyor:) eşime buakşam ne yemek yapıcaksın sorusuna kahvaltı hazırlıcam dedim acaba dışardamı yesek dedi.yok yok evde yiyelim dedim pek bi isteksiz geldi sesi ama soframı görünce onunda hoşuna gitti.üstelik 8 ay sonra çeyizimdeki kahvaltı takımından parçalar çıkarabildim.:)
menüye gelince
yumurtaa
patates kızartması
kısır (bulgur salatası olmaktan son anda vazgeçilen kısır siz salça koymazsanız bulgur salatası olarak tüketebilirsiniz ama ben beyaz olan şeyleri sevmiyorum ne yazıkki içime sinmedi ve kısır yaptım)
fasulye turşusu
lahana salatası
vişne reçeli
çilek reçeli
kaşar peynir,pastırma,acuka (bu acukayı çok severim üniversite yıllarımdan kalma alışkanlığım )
sigara böreği
domatesli biberli kahvaltılık,zeytin ve tabiki tavşan kanı çay



2 yorum:

  1. Karnım acıktı şimdi bu saatte. :) Afiyet olsun efendim.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm.teşk.ederim

    YanıtlaSil