BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






26 Eylül 2012 Çarşamba

Acılı Ezme

acılı ezme yapmak ne zamandır aklımdaydı.
bir türlü yapamadım derken annem olaya el attı.
çok pratik bir tarifle olayı çözdü
yoksa bana kalsa tüm malzemeler minik minik doğranıcak uzun uzadıya yapılcaktı
aslında acılı ezmeyi yapalı epey zaman oldu da eklemek bugüne kısmetmiş
işte tarifi ve malzemeleri

2 kaşık acı biber salçası
1 domates(kabukları soyulmuş)
1 salatalık
arzuya göre sarımsak( biz kullanmadık)
tuz
1 tatlı sivri biber
2 acı sivri biber
1 kırmızı biber

tüm malzemeler rondoya konur.
birkaç tur döndürülür
hepsi birbirine karışır.işte hazır..
bunu her zaman yapıcam pratik bir meze tarifi daha oldu bana
annem koca bir kavanoz verdi eşimle doya doya yedik





tabağın diğer tarafında arpa şehriye salatası var
tarifini daha önce paylaşmıştım ama en kısa zamanda güncellenicek :)

10 yorum:

  1. Mımmm nefis olmuş..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  2. Eşim çok sever,Adanalı kendisi,buradan bakıp yapabilirsem sürpriz yapayım ona,ellerine sağlık,nefis görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok pratik yapımı 5 dakikanı almaz
      şimdiden kolay gelsin

      Sil
  3. çok ekmek yedirsede çok severim canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım valla ben hem ekmekle hemde çatal çatal yiyorum valla
      çook teşekkürler

      Sil
  4. Bende cok severim kahvaltida ellerine saglik canim afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  5. ekmeğe sür sür ye
    süper olur
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler
      zaten bol bol ekmek yemeğe ihtiyacım var:)

      Sil