BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






7 Mart 2012 Çarşamba

Çikolata Soslu Kurabiye

uzun zamandır mutfakla pek ilgilenemedim.ama sürekli yeni tarifler araştırdım.işte bu kurabiyede o tariflerden biri. çok basit,pratik bir kurabiye oldu.bu tarifi annemin çook eski pasta börek tarifleri kitabından buldum.
malzemeler
150 gr margarin
2 yumurta
1 paket kabartma tozu
12 çorba kaşığı şeker
hazır çikolata sosu ( isterseniz benmari usulu çikolata eritebilirsiniz)
hindistan cevizi
4 kaşık mısır nişastası
aldığı kadar un

önce margarinle yumurtaları yumuşatıyoruz.sonra şekeri unu nişastayı hamur kabartma tozunu ilave edip kulak memesi kıvamında hamur elde ediyoruz. 10 dakika hamuru dinlendirip.açıp kurabiye kalıpları ile kesiyoruz.175 derecede önceden ısıtılmış fırında 15 dk. pişiriyoruz.
çikolata sosunu hazırlayıp bir ucunu sosa batırıp hindistan cevizine buluyoruz.
afiyetler olsun...



4 yorum:

  1. ellerine sağlık çok güzeller..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. sağol canım teşk.ler

    YanıtlaSil
  3. tam kızıma göre bu kurabiye.
    bayılırr..
    ellerine sağlık canım..
    hayırlı cumalar..
    :)

    YanıtlaSil
  4. Sağol canım cevabım biraz geç oldu fakat ancak bilgisayarı açabilme fırsatım oldu

    YanıtlaSil