BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






24 Mart 2012 Cumartesi

Bahar Geliyor.....

bu mevsimi o kadar çok seviyorum kii
doğanın kendine gelişi süper birşey
kuşların cıvıltıları başlıyor,ağaçlar yeşerip çiçek açıyor her yer yeşile bürünüyor.
evet artık bahar geliyor martın soğuk günlerini atlattık umarım.
bugün güneşin doğanın keyfini çıkardım bol bol
işte burası babamın minik serası
izlenimlik ve tadımlık seramız
aaaa aslında küçük olduğuna bakmayın epey ürün veriyor.
şimdi çilekler,kıvırcıklar,taze soğanlar,maydanozlar ekili.
genelde bende ordan alıyorum ihtiyaçlarımı
geçen yılllarda maydanozumuz daha fazlaydı ama bu yıl çileğe ağırlık vermiş babam.
artık onun mevsimi geçincede yerini biber domates patlıcan alıcak.
şimdilik çileklerim çıkmasada bu minik serayı eklemek istedim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder