BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






6 Mart 2012 Salı

Veee sonunda...

birkaç gün bloğuma ara vermek zorunda kaldımm.cumartesi günü dışarıdaydım aynı günde 4 mevsimi birden yaşadık. sabah çıktım günlük güneşlik sıcacık hava yaz geliyor dedim sevindim yavaş yavaş kapayan hava soğudukça soğudu karlar bastırdı göz gözü görmedi.aa sonra yağmura döndü etraf kara bulutlardan akşam gibiydi.sonra yine güneş yüzünü gösterdi sanırım bu havadaki dengesizlik benide olumsuz etkiledi. daha yavaş yavaş kendime gelmeye başladım. bikaç gündür üzerimde bir ağırlık sürüp gidiyor. gerçi ben bu ağırlığa rağmen rahat durmadım cumartesi günü sonunda takı kursuna kaydımı yaptırdım. başlaması uzun sürecek olsada hayali bana baya moral verir :)
bu aralar mutfaklada pek ilgilenememiş olsamda yeni tariflerle geliyorum en kısa zamanda.
şimdi de son olarak yaptığım sarmal broşum ve sevgili kuşlar çerçevemi ekliyorum...

kurdeleden çiçeklerle süslenmiş keçe çerçeve...



 keçe broş

2 yorum: