BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






22 Mart 2012 Perşembe

pratik mini kumpir

benim gibi kumpiri çok sevenlere basit bir kumpir tarifi
bu aralar sizlere bol patatesli tarifler vericeğimi söylemiştim.
patatesler küçük olup kumpirlik olmayınca bende böyle yapmaya arar verdim
6 patatesi haşladım.suyu süzüp tencereye patatesleri terar koydum
içine 1 tatlı kaşığı becel
kaşar ( göz kararı koydum damak zevinize göre ekleyebilirsiniz)
tuz ekledim
garniturun yarısını yıkadım.
cupcake kağıtlarına ezdiğim püreyi bir  çorba kaşığı kadar koydum
garnitürü mısırı kornişon turşuyu pürenin üzerine koyup
ketçap mayonez ile renklendirdim.tadı çok güzel oldu.her zaman denicem.
sizlerede afiyetler olsun....

9 yorum:

  1. patatesli her lezzeti çok severim bende elinize sağlık,takibimdesiniz artık, bende çok yeni bir blogum banada beklerim :))

    YanıtlaSil
  2. çok teşk.ederim bloğumu beğendiğinize sevindim bende sizi takibime ekledim

    YanıtlaSil
  3. eline sağlık..patatesin en güzel hali kumpir :)

    YanıtlaSil
  4. MMM ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    ALDIMMMMMM
    :)

    YanıtlaSil
  5. gülşahcığım teşekkürler
    bencede öyle bayılıyorum şu kumpire:)
    bir kase lezzet sağol tatlım :)

    YanıtlaSil
  6. bende değişik bi şekilde yapıyorum kumpiri zeynepcim tarifini vermek isterim senden dene mutlaka.
    göz kararı patatesi haşlıyorum. püre haline getirip içine tereyağ yada margarin, biraz kaşar rendesi ekleyip iyice karıştırıyorum. tek kişilik güveçlere koup ortalarını çukur kalacak şekilde kenarlardan bastırıyorum. sosis, mısır istediğimiz malzemerden içine koyup üzerine kaaşar rendesi ekleyip fırına veriyorum. kaşarlar eriyince fırından çıkarıp kornişonları ve ketçap mayonezi ekliyorum. hımm miss oluyo canım çekti şimdi :)

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık, bayılırım kumpire. üşenmesem de yapsam :)

    YanıtlaSil
  8. elifciğim sağol cnm
    tarif içinde çok teşk.ederim mutlaka denicem.
    hobicoffe teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil
  9. sağol canım teşekkürler.

    YanıtlaSil