BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






11 Şubat 2012 Cumartesi

sevgililer günü yaklaşırken...

sevgililer gününe az kaldı. haftaiçine denk gelmesi sebebi ile evde geçiricez.zaten haftasonunada denk gelse o kadar soğukki canım dışarı çıkmak istemiyor.geçenlerde de arkadaşımın önerisi üzerine birkaç menü eklememi söyledi.eee bende sevgililer günü akşamı için bizin gibi evde geçireceklere hazırlayacağım menüden fikir vermeyi düşündüm.buada halende tam menüyü hazırlamış sayılmam :D
gerçi sevgililer günü bahane bizin için. maksat güzel bir akşam yemeği yiyebilmek
çorba yapmıcam ama siz yapıcaksanız mercimek çorbası ya da ezogelin çorbası yapabilirsiniz
böyle özel gecelerde her zaman başta gelir benim için bu çorbalar
inegöl köfte
patates kızartması
havuçlu tarator( havucu rendeleyip yoğurda eklicem ayrıca kavurmıcam böylede lezzetli oluyor çünkü)
böyle zamanlarda beni biliyorsunuz ki masamın baştacı kırmızı biber turşusu olur paprika.
soslu makarna
birde mini aşk pastası olucak onuda şeker hamurundan yapmayı düşünüyorum bugünde 2 kişilik kek kalıbı almaya çıkıcam :)

bu arada not düşmek istiyorum izleyenlerim 100 kişi olmuş çook mutlu oldum.100. kişi The Cook Department
hoşgeldin sefalar getirdin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder