BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






12 Şubat 2012 Pazar

bu haftasonu ben...

haftasonu pek keyifli oluyor insan.bende bu keyifle keçelere daldım yine. taçlar anahtarlıklar birkaç çiçek denemeleri yaptım.deneme yanılma yolu ile biçok birşey kaptım.
yaptıklarımda bunlar.
kaftanlar satılınca elimde 1 tane kalmıştı 1 tane daha yapıverdim aklımda başka modellerde var.
bu arada bunları ne mi yapıcam satılanlar şimdi satılır satılmayanlarda yaza kalır :) fikirlerim var bu keçelerle bakalım inş. kısmet olur bende fotolarımı sizlerlede paylaşabilirim.


bu sarmal modeli nette gördüm kendi fikrim değil
ama çok hoşuma gitti bir tanede kendime yapsam iyi olucak




bu pembe olan siparişti yarın teslim edilcek :D

2 yorum:

  1. Merhaba.Sitenizi gezdim,yaptıklarınız çok güzel.Hobilerinizi gelire dönüştürebilmiş olmanız da çok güzel.Doğrusu benim uğraşlarım sizinkilerden daha farklı;ama ben de elimdekileri değerlendirebilmenin yolunu arıyorum.Ne yapabilirim?Bana birkaç ipucu vermeniz mümkün mü acaba? Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhabalar öncelikle hoşgeldiniz
    bloğumu beğenmeniz beni çok mutlu etti
    bloğunuza baktım sizin yaptıklarınızda çok güzel yaptıklarınızı satmak için nette pasaj coma üye olup oradan elişlerinizi satabilirsiniz
    gittigidiyor gibi sitelerden de satış yapabilirsiniz.
    hatta açma imkanınız varsa (belediyeniz ile görüşüp ) elişlerinizi satabileceğiniz bir yer araştırıp orada satış yapabilirsini yoksa pazarda minik bir tezgah isteyip yaptıklarınızı satabilirsiniz kermeslere katılabilirsiniz. ben şimdilik yazı beklemekteyim bu sergiler için. kışın gidip satabileceğim bir yer yok maleseff
    ama sizin belki bu imkanınız vardır. ya da tuhafiyelerle alnlaşıp ürünlerinizi satmasını isteyebilirsiniz. hem kendide böle birşeyden kar alabilir hemde siz gelir kaynağı elde etmiş olursunuz
    ben t.dağ da yaşıyorum sizin gibi işler yapan bayanların toplu olarak haftanın belirli günlerinde durdukları yerler var. sizin yaşadığınız şehirde de belki böyle yerler vardır araştırabilirsiniz.umarım yardımcı olabilmişimdir.sevgiler

    YanıtlaSil