BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






26 Şubat 2012 Pazar

Portakallı Kereviz Yemeği

zeytinyağlı kereviz yemeği nasıl yapılır portakallı kereviz yemeği tarifi.

daha önce terbiyeli kereviz yemeğini paylaşmıştım şimdi de portakallı kereviz yemeği yaptım.
zeytinyağlı olarak davet sofralarınızda da sunabilirsiniz.tadı çok güzel oldu ayrıca kereviz sevmeyenler portakalı arttırarak tadını daha da azaltabilirler.
aslında bu yemeği cuma akşamı yapmıştım fakat bilgisayarın şarj kablosu bozulduğu için ekleme şansım olmadı. biraz geç oldu ama işte fotoğraflar yapım aşaması ile beraber....

malzemeler:
1 portakal
yarım limon
3 kesme şeker
1 fincan zeytinyağı
1 çorba kaşığı salça
2 kereviz
1 havuç
1 baş kuru soğan



 öncelikle küp küp kestiğimiz soğanları 2 3 dk. kavuruyoruz.
daha sonra havuçları ve şekeride ilave edip kavurmaya devam ediyoruz.
iyice pembeleşince kerevizleri sapları ile birlikte koyup salçayı tuzu ekliyoruz.1 portakalın suyunu yarım limon suyunu ekleyip 1 su bardağıda su ekleyip pişiriyoruz


 yedikten sonra resimlerini çektiğim için birazcık az görünüyor :)

kerevizlerin sapları çok olunca yarısını koymadım bunlar buzdolabı poşetine ayrıldı ve bu hafta sebze çorbasında kullanılcaklar:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder