BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






8 Şubat 2012 Çarşamba

Brokoli Çorbası

bu aralar brokoliye merak sardım sanırım. ama kışın en çok sevdiğim sebzeler arasındadır brokoli
bol vitaminli brokoli çorbasını mercimekli yaptım bu sefer işte malzemeler
yaklaşık yarım çay bardağı kırmızı mercimek
1 diş sarımsak
1 havuç
1 patates
karabiber
tuz
4 su bardağı su
minicik brokoli( marketlerde paket içinde satılıyor minik minik onlardan alıyorum ne yazıkki pazara gitme şansım yook:(( )
pulbiber
üzerinede salçalı yağ yaktım.
bütün malzemeleri 4 su bardağı suda haşlayıp blanderdan çektim karabiberi tuzu pulbiberi ekledim ve sıcakken salçalı sosu ekledim.afiyet olsun..


2 yorum: