BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






25 Temmuz 2014 Cuma

Bonzai Uyuşturucudur!!!!!!! HAYIR DE !!

Herkese selamlar Rabbim bu mübarek cuma gününde tüm dualarımızı kabul etsin. Gönlümüzden her ne geçiyorsa hayırlısı ile olsun inşallah. Bu aralar içimi yakan bir konuya değinmek istedim. tek bir aile bile şu yazıyı okusa ve önlem alsa kardır. Şu bonzai denen meret ne kadar da çok yaygınlaştı ne kadar çok karşımıza çıkar oldu. Ahh bunları satan vicdansızlara ne demeli yazık günah değil mi çocuklara...??
ilkokul kapılarının önlerinde bekleyip şekermiş gibi alıştırıyorlarmış çocukları minicik vücutları zehirliyorlar. Aileler dikkat etsinler okullarda dışarıda bir şey aldırmasınlar evden koysunlar ve çocuklara fazla para vermesinler. 1 lira 2 lira ile başlanan bu uyuşturucu çok kısa bir sürede etkisi altına alıp gençleri ölüme götürüyor. Gençlerin hal ve tavırlarına dikkat edilmeli değişiklik gözleniyorsa takip edilmeli. İnsan korkuyor çevresinden birinin de buna bulaşabilecek olmasına. Ama en çok da çocuklara gençlere üzülüyorum ne yalan söyleyeyim.
Kışın başıma gelen bir olaydı iş dönüşü okulda dağılıyordu ilkokula giden bir kızın bonzaiden yüksek sesle konuştuğunu duydum ve o an tüylerim diken diken oldu. Ne oluyor içince büyüdük mü sanıyorlar kendilerini bilmiyorum ama kendilerine ve ailelerine yazık ediyorlar. İnşallah okulda satan yoktur diye temenni ettim. Bu durumda olanların Allah yardımcısı olsun inşallah ailelerinin desteği ile uzaklaşırlar ve inşallah satanlar o bedenleri zehirleyenlerde hak ettiklerini bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder