BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






6 Haziran 2014 Cuma

Tüm Dualarda Buluşmak Ümidiyle

Selamün aleyküm dostlar
Tüm hafta da içime hayır dolan en güzel gün.
Bol dua ederek Rabbime daha da yaklaştığımız gün
Bugün ettiğimiz tüm dualar kabul olur inşallah
Rabbim evlerimize bereket ,bolluk, dirlik versin,hastalara şifa ,dertlilere devalar ,borçlulara edalar versin.kimin gönlünden her ne geçiyor ise Rabbim duasını dileğini kabul etsin.
Amin..
 
***
yine farkındayım ki sizlerden uzak kaldım ama bu sefer teknolojinin azizliğine uğradım telefonumda olan bir sorun nedeni ile resim çekemiyorum çektiklerimi ekleyemiyorum fotoğraf makinamı çıkardım ona alışmam lazım sanırım artık.Çünkü sırada bir sürü yarım kalan postlar var.tabii yapıp ekleyemediğim de bir sürü tarifler var.
***
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder