BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






27 Haziran 2012 Çarşamba

TAVUKLU MİLFÖY

tavuklu milföy mü yoksa tavuklu milföy karnıyarığımı- böreğimi desem bilemedim.gerçi ben bugün ne yemek yapıcağımı bilemedim eve geldim  aklıma böyle bir yemek yapmak geldi.buna benzer bir tarifi daha önce arkadaşım meltem'den almıştım ama onun tarifinde tavuklar domates mantar ve biberle soteleniyordu.ben biraz tembellik ettim ama  yanınada mis gibi ayran yaptım.
malzemeler 1 tavuk göğüsü
8 adet milföy( 4 adet tavuklu milföy çıkıyor)
karabiber tuz
yumurta( sarısı)

kuşbaşı doğradığım tavuk göğüsünü tavada az yağ tuz ve karabiberle ile soteledim
milföyün ortasına yerleştirdim ve üzerini kapatacağım milföyünde ortasını bıçak yardımı ile açtım
yumurta sarısını milföyün üzerine sürüp 15 dakika 175 derecelik fırında pişirdim
afiyet olsun....

7 yorum:

  1. nefis canım ellerine sağlık ...

    YanıtlaSil
  2. harika görünüyor...
    ellerine sağlık tatlım...
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. sağol sevilciğim teşk.ederim

    gurme şirine teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil
  4. çok şık bir sunum olmuş canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba..çok hoş bir blogunuz var..Sunuma bayıldım..ellerinize sağlık..banada beklerim..sevgiler Nurşen..nurlumutfakta .blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım çok hoş görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. mutfağa buyrun çok teşk.ler canım

    nurşen hanımcığım merhaba bloğuma hoşgeldiniz.beğenmeniz beni mutlu etti çok teşk.ederim

    buketciğim sağol tatlım.

    YanıtlaSil