BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






24 Haziran 2012 Pazar

Çaylı Kek ve Kurabiye Denemem 1-2-3

cumartesi günü misafirlerim vardı.gerçi misafirim yabancı değil annemle yeğenim geldi fakat ben yinede güzel hazırlanmak istedim.canım misafir ağırlamak istedi galiba:)
menümde çaylı kek
deneme kurabiyelerim( enfess oldular)
şehriye salatası( resmini çekemedim)
işte kekim ve kurabişlerim..




ben bu şemsiyeli kurabiyeyi çok sevdimm

 çaylı kekin tarifi

malzemeler:
3 yumurta
1 su bardağı bayat demlenmiş çay
1,5 su bar. şeker
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilin
1 çay kaşığından az tarçın
süslemek için hindistan cevizi
1 tatlı kaşığı kakao
3 su bard. un
1 çay bard. sıvı yağ

malzemeleri sırasıyla önce yumurta sonra şekeri çırparak ekledim.kek kalıbını yine kazaya uğramamak içinde çok güzel yağladım.o yüzdende kekin içine çok fazla yağ koymadım 1 çay bard. kadar yağ yetti.afiyet olsunn

2 yorum:

  1. negüzel şeyler yapmışsın canım ellerine sağlık..kurabiyelerinin hepsi çok güzel görünüyor..:))çaylı keki evlenmeden önce annem çok yapardı uzun zaman oldu yemeyeli..en kısa zamanda tekrar yemeli:))

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm düşündüm düşündüm aklıma çaylı kek geldi
    iyiki yapmışım pek sevildi:)

    YanıtlaSil