BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






20 Mayıs 2012 Pazar

Haftasonu Programı ve Evlilik Yıldönümümüz İçin Hazırladığım Kurabiyeler

bloğuma birkaç gündür yazamamış olsamda bugün bol haberli bir post yazıyorum.
dün eşimin iş yerinden arkadaşının kınası vardı oraya katıldık.geçen 19 mayısta da kendi kınam vardı 21 mayısta da evlendik ama bu yıl haftaiçine denk geldiği için 1. yılımızı bugün kutlamaya karar verdik
aslında akşam için birşeyler hazırlıcaktım ama eşimin isteği üzerine hazırlamıyorum.giyindim kuşandım dışarı çıkmayı bekliyorum :D
işte dün akşamdan fotolar.
aaa birde eşimin sabah hazırladığı kaşarlı ekmek tadı süperdi



 eşimin sabah kalvaltısı için hazırladığı kaşarlı ekmekler...


 bunlarda yıldönümümüz için hazırladığım kurabiyeler...















3 yorum: