BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






13 Mayıs 2012 Pazar

Çilekli Pasta

 ÇİLEKLİ PASTA TARİFİ

 pandispanya tarifi
eşimin doğum gününde yaptığım çilekli pastanın pandispanyası için
malzemeler
4 yumurta
10 kaşık şeker
10 kaşık un
1 paket kabartma tozu
arzuya göre vanilin ( ben kullanmadım)

şeker ile yumurtayı iyice çırpıyoruz sonra kabartma tozunu atıp karıştırıyoruz ve unu yavaş yavaş ekleyip karıştırmaya devam ediyoruz.
175 derecelik fırında yaklaşık 15 dk kadar turuyoruz.( siz fırınınıza göre ayarlayabilirsiniz benim fırınım biraz fazla sıcak yaptığından 15 dk iyi geldi ) kürdan testine tabi tutup piştiyse alıp biraz soğuduktan sonra ortadan ikiye bölüyoruz.



arasına isterseniz pastacı kreması kullanabilirsiniz.ben kremşanti kullandım.
kremşantiyide 1 bardak soğuk süt ile hazırladıktan sonra süt ile ıslattığım pandispanyamın ilk katına sürdüm arasına çilekleri halka halka kesip güzelce yerleştirdim.sonra süt ile ıslattığım pandispanyamın diğer katını ekledim yine kremşantimi sürüp bütün heryerini kapladım.
en üstüne artan kremşantiye gıda boyası ekledim( kürdan ucu kadar yetti)
pastanın üstünü renklendirdim
yaklaşık 1 bardak çilek ile 1 bardak toz şekeri blanderdan geçirip pastanın üzerine döktüm kenarlarınıda çilekle süsledim.

pastamız hazır afiyet olsun...




2 yorum:

  1. pasta harika olmuş canım.ye beni diyor resmen.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. sağol cnm çok teşk.ederim

    YanıtlaSil