BLOĞUMA HOŞGELDİNİZ

OĞLUMLA EVDE MACERALARIMIZI,ETKİNLİKLERİMİZİ,YAPTIĞIM ŞEKERLERİ...

OKUDUKLARIMI,GÖRDÜKLERİMİ,İLGİMİ ÇEKENLERİ...

BURADA SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.
BADEM ŞEKER EVİ






7 Mayıs 2012 Pazartesi

Ev Yapımı Yoğurt

artık yoğurdu evde yapmaya başladım yaparkende sütü pastörize kullanıyorum.ama yoğurdun içine katılan katkı maddeleri olmayınca içime siniyor.
normal yoğurda göre daha sulu olsada tadı daha güzel oluyor.

yarım litre ılık süte
2,5 çorba kaşığı yoğurt ekliyorum.
sıcak ortamda üzerini havlularla sarıp en az 8 saat bekletiyorum.1 güne yaklaşıkta hiç ellemeden buzdolabında bekletiyorum.işte yoğurdumuz hazır:D

bu da ev yapımı yoğurttan yaptığım mis gibi ayran



3 yorum:

  1. Bende yoğurdu evde yapıyorum. Yalnız ,pastörize değil , sütü sütçüden alıp yapıyorum..İçimize sinerek tüketiyoruz..Ellerine sağlık,mis gibi olmuştur..Afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  2. uzun zamandır yoğurdu evde yapanlardanım,
    biz kadınlar harikayız valla,
    ellerine sağlık,şifa olsun yiyenlere

    YanıtlaSil
  3. sizinde ellerinize sağlık hanımlar
    ben maleseff sütçü bulamıyorum bulduğum sütçülerde de içime sinmedi o yüzden pastörizeyi tercih ediyorum hazırlara göre tadı çok daha güzel oluyor

    YanıtlaSil